Terminu definīcija
- Interneta veikals, turpmāk Noteikumos saukts par “Veikalu” vai “Vietni” vai “Vietni” – vietni, kas pieejama vietnē www.zemeņustādi.lv un citās uzņēmuma TOP-PLANT vietnēs, ar kuras starpniecību Klients var iegādāties preces no Pārdevēja. .
Pārdevējs – TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, adrese: ul. F. Krygiera 1, 71-001 Szczecin, Polija, REGON 220815312, NIP 5850203086, ES PVN PL5850203086, kontakttālruņa numurs (+48) 666 816 085, ziņojumu var nosūtīt, izmantojot kontakta veidlapu cilnē “Kontaktpersona”
Pircējs – fiziska persona, kurai ir vismaz 13 gadi, un, ja šai personai nav 18 gadu, lai reģistrētos veikalā un noslēgtu pārdošanas līgumu, nepieciešama viņa likumīgā pārstāvja piekrišana, ja vien viņam nav visu juridisko darījumu iespējas, organizatoriska vienība, kas nav juridiska persona, kuras īpašie noteikumi piešķir juridiskas personas statusu un kura veic vai plāno veikt pasūtījumu vai izmanto citus tiešsaistes veikala pakalpojumus (ieskaitot patērētāju, kā definēts Līguma 221. pantā). Likums). 1964. gada 23. aprīļa Civilkodekss, sēj. 2014. gada Juridiskā žurnāla 121. punkts ar grozījumiem).
Puse / Puses – ar Veikalu noslēgtā pārdošanas līguma puses, ti, Klients un Pārdevējs, kas iegādājas Preces.
Pārdošanas līgums – veikalā piedāvāto preču pārdošanas līgums, kas noslēgts pēc tam, kad veikals ir pieņēmis Klienta pasūtījumu.
Preces – kustamas lietas veikalā, uz kurām attiecas pārdošanas līgums.
Cena – Veikala vietnē attēloto Preču cena ir norādīta Polijas zlotos, ieskaitot nodokli par precēm un pakalpojumiem (PVN).
Reģistrācijas veidlapa – veikala vietnē pieejams pakalpojums, ar kura starpniecību Klients, iesniedzot savus personas datus, izveido lietotāja kontu, izmantojot kuru viņš var nopirkt Preces veikalā un pārbaudīt maksājuma un pasūtījuma statusu.
Pasūtījuma veidlapa – veikala vietnē pieejams pakalpojums, kas ļauj Klientam iegādāties Preces veikalā.
Līguma izpildes vieta – veikalā iegādāto Preču piegādes vieta ir Polijas Republikas teritorija, izņēmuma kārtā – otra Puse, iepriekš vienojoties ar Pārdevēju.
Noteikumi un nosacījumi – šie tiešsaistes veikala noteikumi un nosacījumi, kas nosaka pārdošanas līgumu noteikumus, kas pusēm noslēgti ar distances saziņas starpniecību, un noteikumus, kā klienti izmanto veikalu.
Likums – attiecīgi 1964. gada Civillikuma noteikumi. 23. aprīlis (2016. gada likuma 380. pants ar grozījumiem), 2014. gada 30. maijs Likums par patērētāju tiesībām (2014. gada likuma Gazette 827. pants ar grozījumiem)) un augusts. 29 Likums par personas datu aizsardzību (2016. gada likums, 922. pants) un 16. jūlija likums par telekomunikācijām (Likuma Vēstnesis, 2016, 1489. punkts).
Patērētājs – patērētājs ir fiziska persona, kas veic likumīgu darījumu ar uzņēmēju, kurš nav tieši saistīts ar viņa uzņēmējdarbību vai profesionālo darbību (Civilkodeksa 221. pants).
Distances līgums – līgums, kas noslēgts ar patērētāju kā daļu no organizētas tālpārdošanas sistēmas, bez pušu fiziskas līdzdalības, izmantojot vienu vai vairākus distances saziņas līdzekļus (ieskaitot) pirms līguma noslēgšanas (likuma 2. pants par patērētāju tiesībām). ).
Ārpus telpām noslēgts līgums – līgums ar patērētāju:
vienlaikus ar pušu fizisku klātbūtni vietā, kas nav konkrēta uzņēmēja biznesa telpas,
patērētāja piedāvājuma pieņemšana a) apakšpunktā minētajos apstākļos. un
individuālā uzņēmēja uzņēmējdarbības telpās vai ar distances saziņas palīdzību tūlīt pēc individuālā un personiskā kontakta ar patērētāju nodibināšanas vietā, kas nav konkrētā uzņēmēja uzņēmējdarbības vieta, pusēm vienlaikus vienlaikus fiziski piedaloties
uzņēmēja organizēta ceļojuma laikā, kura mērķis vai rezultāts ir veicināt vai slēgt līgumus ar patērētājiem; (Patērētāju tiesību likuma 2. pants).
Vispārīgi noteikumi
Interneta veikalu www.zemeņustādi.lv pārvalda Pārdevējs, caur kuru viņa piedāvājumā iekļautās Preces tiek pārdotas tiešsaistē.
Vietnē sniegtā informācija par Precēm un to cenām ir saistīta tikai ar interneta veikalu www.zemeņustādi.lv.
Veikals ir atvērts visu diennakti, 7 dienas nedēļā. Šī iemesla dēļ var gadīties, ka Klienta pasūtītās preces tajā dienā jau ir pārdotas. Veikals informē par situāciju un sazinās ar Klientu par daļēju pasūtījuma izpildi vai tā atcelšanu pēc Klienta pieprasījuma.
Veikala pakalpojumu izmantošanas nosacījums ir iepazīties ar šiem Noteikumiem un pieņemt tos. Veicot pasūtījumu, klients piekrīt Noteikumu saturam.
Klientam ir jāievēro visi Noteikumu noteikumi.
Noteikumi nosaka pamatnoteikumus pārdošanas līgumu slēgšanai starp pārdevēju un klientu, izmantojot distances saziņas līdzekļus, un klienta un pārdevēja tiesības un pienākumus.
Noteikumi ir pieejami bez maksas Veikala vietnē un ir paredzēti visiem Veikala klientiem.
Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt šos Noteikumus, nenorādot iemeslu. Klients ir atbildīgs par veikto izmaiņu pārskatīšanu. Grozīto Noteikumu izmantošana, tos publicējot veikalā, ir vienāda ar Klienta piekrišanu šīm izmaiņām.
Klienti var iegādāties preces veikalā neatkarīgi no tā, vai viņi ir reģistrējušies, izmantojot un aizpildot Reģistrācijas veidlapu un izveidojot profilu.
Galvenais nosacījums, lai veiktu efektīvu pasūtījumu, ir tas, ka Klients sniedz precīzu un patiesu adresi, kas norādīta Reģistrācijas veidlapā, kā arī tālruņa numuru vai e-pasta adresi, kur ar Veikalu var sazināties ar Klientu.
Veikals patur tiesības kļūdīties Interneta veikala vietnē tehnisku iemeslu dēļ, kā arī no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, kā arī tiesības atteikt vai ierobežot jebkuru Preču pārdošanu Klientam, nepamatojot iemeslus.
NOSACĪJUMI PĀRDOŠANAS LĪGUMA NOSLĒGŠANAI UN PASŪTĪJUMU NODOŠANAI
Pirkuma un pārdošanas līguma noslēgšana starp Klientu un Pārdevēju notiek pēc tam, kad Klients ir iesniedzis pasūtījumu, izmantojot Pasūtījuma formu Veikala vietnē www.zemeņustādi.lv, kā arī pa tālruni.
Pasūtījums tiks apstrādāts ar nosacījumu, ka Preci var iegādāties Veikala noliktavā. Ja dažas preces, uz kurām attiecas pasūtījums, nav pieejamas, Klients tiek informēts par pasūtījuma statusu pa tālruni vai e-pastu un izlemj par tā izpildes veidu (daļēja izpilde, gaidīšanas laika pagarināšana, pasūtījuma atcelšana viss pasūtījums).
Pirms pasūtījuma nosūtīšanas Klientam ir iespēja to iesniegšanas stadijā pārbaudīt un, iespējams, modificēt visus datus (piemēram, Klienta datus, apmaksas veidus, kā arī pasūtījuma diapazonu un daudzumu).
Līgums par veikalā piedāvāto Preču pārdošanu tiek noslēgts pēc tam, kad veikals pieņem Klienta pasūtījumu, izmantojot Pasūtījuma veidlapu, derīgu pasūtījumu, kas nozīmē, ka līgums tajā brīdī stājas spēkā.
Visa Veikala vietnē esošā informācija, kas attiecas uz Precēm, ieskaitot cenas, nav piedāvājums Art. Civilkodeksa 66. pants, Tomēr uzaicinājums slēgt līgumu saskaņā ar CPK 66. pantu. Civilkodeksa 71. pants.
Veikals www.zemeņustādi.lv pārdod preces tiešsaistē visu diennakti, 7 dienas nedēļā, un piektdienās, sestdienās, svētdienās un svētku dienās veiktie pasūtījumi tiks apstrādāti ne ātrāk kā nākamajā darba dienā.
PRICE OF GOODS
All prices of the Goods published on the Store’s website include VAT. If the Customer is registered for VAT in the European Union, the Seller may issue an invoice with zero VAT rate.
The price indicated next to the Goods does not include information on delivery costs, of which the Customer is informed in accordance with the provisions of §3
The Store reserves the right to change the prices of the Goods without giving any reason, to run and cancel advertising campaigns and sales or to make changes to them. The above right does not affect the prices of the Goods in orders placed before the effective date of the price change, advertising campaigns or sales conditions.
Promotions, discounts and rebates may not be combined unless otherwise agreed or specified in the Advertising Rules.
A limited quantity of the Goods is intended for sale, including promotional sales and sales, and the order is processed in the manner in which the Store receives the accepted and confirmed orders for these Goods until stocks of this form of sale are exhausted.
Information about the price provided on the website is mandatory from the moment the Customer receives the e-mail. A letter confirming that the Store has accepted the order. This price will not change regardless of price changes in the store that may occur for individual Items.
Product
- The Store publishes all information about the essential features of the Goods, including the price, on the Store’s website www.zemeņustādi.lv, next to the Product description.
If the Goods are not available (used or otherwise), the Store will publish relevant information about it on the Store’s website or the product will be removed from the Store’s website.
In case the Store, having accepted the Customer’s order, provided information about the unavailability of the Goods or due to any other reasons it could not fulfill this order, it will have the right to withdraw from the purchase and sale agreement within 7 days from the date of conclusion. In such a situation, if the Customer has paid for the Goods, the Store will return to the Customer the price paid for the Goods immediately, but not later than within 10 days from the cancellation of the Store contract. The store will refund the money in the same payment method chosen and used by the customer, unless the customer agrees to another refund method.
in the case referred to in 3 The customer also has the opportunity to decide to extend the order execution time due to waiting for the missing goods, replace the missing goods with others or cancel the entire order.
The Store reserves the right to change the Goods, to deliver new Goods in the Store’s offer. These rights do not affect an order that has already been submitted and accepted.
The Store anticipates that the appearance of the Goods presented and shown in the photos may differ slightly from reality. The product photos provided are for information only.
LĪGUMA APSTIPRINĀŠANA
Pēc pasūtījuma veikšanas Veikals nekavējoties apstiprina tā saņemšanu un tajā pašā laikā pieņem pasūtījumu izpildei. Apstiprinājums par pasūtījuma saņemšanu un tā pieņemšanu tiek veikts, nosūtot Klientam e-pastu uz pasūtījuma brīdī norādīto Klienta e-pasta adresi. E-pastā ir Pārdevēja paziņojumi par pasūtījuma saņemšanu un tā pieņemšanu izpildei, kā arī apstiprinājums par pārdošanas līguma noslēgšanu. Saņemot iepriekš minēto e-pastu ar vēstuli, Puses noslēdz pārdošanas līgumu.
Pasūtījuma apstiprinājums jo īpaši satur: būtiskus datus par Klienta veikto pasūtījumu, ieskaitot Veikala identifikācijas datus, adresi, uz kuru Klients var iesniegt sūdzības, piegādes cenu, maksājuma veidu un datumu, metodi un datumu preču piegādes.
Klienta pasūtījums, kas neatbild uz Veikala pieprasījumu par iesniegto pasūtījumu pa e-pastu vai neatbild uz viņa norādīto tālruņa numuru, veicot pasūtījumu uz 3 dienu periodu, tiks uzskatīts par nederīgu un noņemts no pasūtījumu datu bāzes .
Noslēgtais, nodrošinātais un noslēgtais pirkuma līguma saturs tiek iesniegts Klientam, iesniedzot šos noteikumus veikala vietnē un nosūtot e-pastu. Vēstule klientam. Pārdošanas līguma saturs tiek papildus reģistrēts un nodrošināts Veikala IT sistēmā.
Pasūtījuma ietvaros klienta sniegtie dati tiek uzglabāti un apstrādāti Veikalā saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu (Legislative Gazette 2016, 922. punkts).
Iesniegtos personas datus Klients sniedz brīvprātīgi, un, lai veiktu pasūtījumu veikalā, lai veiktu pasūtījumu, ir nepieciešama piekrišana. Klients ir atbildīgs par nepatiesu datu sniegšanu.
Pasūtījuma vai reģistrācijas veidlapā prasīto personas datu iesniegšana nozīmē Pārdevēja piekrišanu apstrādāt Klienta personas datus, lai izpildītu pirkšanas un pārdošanas līgumu, kā arī juridiski pamatotiem Datu administratora mērķiem saskaņā ar Art. 23 sek. 1 punkts 5 sek. Personas datu aizsardzības likuma 4. pants.
Pārdevējs ir Veikala klientu personiskās datu bāzes administrators. Administrators, rakstiski vienojoties, var uzdot citai personai apstrādāt Lietotāja personas datus, lai sniegtu Administratora sniegtos pakalpojumus. Datu administrators nepārsūta klientu personas datus citiem saņēmējiem mākslinieciskā nozīmē. 7 Personas datu aizsardzības likuma 6. punkts. Katram veikalā reģistrētam klientam ir tiesības piekļūt viņa sniegtajai informācijai, kas ir personas dati mākslas izpratnē. Papildus 6. pantam un, tos grozot, viņam ir tiesības kontrolēt viņa sniegtās informācijas apstrādi, veidojot personas datus saskaņā ar iepriekš izklāstītajiem principiem. Likums jo īpaši ietver tiesības izvirzīt pamatotu iebildumu pret datu apstrādi un atsaukt piekrišanu datu apstrādei mārketinga nolūkos.
Klients var brīvprātīgi piekrist saņemt no Pārdevēja komercinformāciju uz Pārdevēja norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru. Šāda piekrišana attiecas arī uz automatizēto zvanu sistēmu izmantošanu tiešā mārketinga nolūkos, kā paredzēts 2. pantā. 172 sek. 2004. gada 16. jūlijs Telekomunikāciju likuma 1. pants (Law Gazette 2016, 1489. pants).
- Piegādes datumi un metodePasūtījumi tiek apstrādāti nekavējoties, nepārtraukti, izņemot ceturtdienas, piektdienas un svētku dienas. Ceturtdienas un piektdienas nav iekļautas nosūtīšanas dienās pārdotās produkcijas rakstura dēļ (preču nosūtīšana piektdien atstātu preces pārvadātāja noliktavā, kas būtiski ietekmētu nosūtīto produktu kvalitāti).
Pārvadātājs ir atbildīgs par savlaicīgu sūtījumu piegādi. Veikals neietekmē un nav atbildīgs par preču aizkavēšanos vai nepiegādāšanu un pārvadātāju zaudējumiem, kā arī par piegādes aizkavēšanos, ko izraisa nepareiza vai neprecīza klienta norādītā adrese. Katru reizi veikals pieliek visas pūles, lai izmantotu uzticamu un pārbaudītu uzņēmumu pakalpojumus.
Sūtījuma bojājuma gadījumā Klientam ir jāsastāda sūdzību protokols, kuru viņš pēc pieprasījuma saņems no pārvadātāja. Tas ir priekšnoteikums, lai izskatītu sūdzību par pārvadātāja vainu. Tāpat, ja iespējams, ieteicams nofotografēt bojāto sūtījumu.
Sūtījumi tiek piegādāti klientam no pirmdienas līdz otrdienai, lai izvairītos no tiešas augu dīkstāves pārvadātāja noliktavā (nedēļas nogalē).
Piegādes datums klientam līdz 2 darba dienām, izņemot svētku dienas un dienas, kas nav iekļautas 6.§ 5. punktā, ja vien Veikals Preču aprakstā vai veicot pasūtījumu nav norādījis īsāku periodu.
Preču piegādes laiks ir atkarīgs no Klienta izvēlētās apmaksas metodes un tiek aprēķināts šādi:
ar bankas pārskaitījumu, elektronisko maksājumu vai kredītkarti – no Pārdevēja bankas konta vai norēķinu konta kreditēšanas dienas,
preču piegādei skaidrā naudā – no pirkuma līguma datuma.
Personīgas izņemšanas gadījumā: Preču sagatavošanas datums savākšanai klientam ir 1 darba diena vai īsāks veikala norādītais periods. Klients tiks informēts par veikalā paņemamo Preču gatavību, nosūtot attiecīgo e-pastu. Vēstule uz klienta e-pasta adresi, kas norādīta rezervēšanas laikā, vai pa tālruni.
Ir svarīgi, lai Klients, savācot to ar Precēm, pārbaudītu pakas stāvokli. Bojājuma vai iepakojuma sagrozīšanas gadījumā jābūt klāt kurjeram, jāsastāda paziņojums par bojājumiem un nekavējoties jānosūta Pārdevējam ar visām sūdzībām.
Visus pasūtījumus veikals apstrādā tādā secībā, kādā tie tika saņemti, līdz krājumi beigsies.
Pirkuma apliecinājums (PVN rēķins vai nodokļu kvīts) ir pievienots katram sūtījumam, kurā ir Produkts. Ja līgumslēdzēja puse ir PVN maksātāja un vēlas saņemt rēķinu, tai jānosūta Pārdevējam attiecīga informācija par to, veidlapā atlasot atbilstošo opciju un sniedzot nepieciešamo informāciju.
Piegāde un pasūtījumu sagatavošana parasti sākas marta pirmajā dienā (1. martā), taču tas ir atkarīgs no laika apstākļiem un pavasara iestāšanās.
MAKSĀJUMU VEIDI UN PIEGĀDES IZDEVUMI
Pēc tam, kad klients pa e-pastu saņem piedāvājuma apstiprinājumu. Pa pastu veikalā sākas pasūtījumu apstrādes process.
Kamēr Klients nemaksā visu summu, kas pienākas par pasūtītajām Precēm, tās paliek Veikala īpašumā.
Veikals piedāvā un nodrošina klientam šādus maksājuma veidus:
Maksājums ar bankas pārskaitījumu
skaidras naudas maksājums ar personīgu izņemšanu,
maksājums, izmantojot PayU un Przelewy24, Paypal,
Maksājums skaidrā naudā, ko veic pārvadātājs piegādes brīdī. Veikals patur tiesības mainīt konkrētu maksājuma veidu konkrētā gadījumā tehnisku problēmu dēļ konkrēta maksājuma veida ieviešanā.
Ja Klients izvēlas apmaksas veidu priekšapmaksas veidā ar bankas pārskaitījumu, samaksa par pasūtītajām Precēm tiek ieturēta iepriekš, tas nozīmē, ka pasūtītās Preces tiek nosūtītas pēc apmaksas saņemšanas. Ja maksājums netiek saņemts Pārdevēja bankas kontā 7 dienu laikā no pasūtījuma apstiprinājuma iesniegšanas, pasūtījums tiks atcelts. Maksājumi ar bankas pārskaitījumu jāveic tikai uz Pārdevēja bankas kontu
Pārskaitījuma nosaukumā jāiekļauj pasūtījuma numurs, kas saņemts, apstiprinot darījumu.
Ja maksājums notiek caur PayU, samaksa par Precēm tiek iekasēta iepriekš, tas nozīmē, ka pasūtītās Preces tiek nosūtītas pēc maksājuma saņemšanas. Ja maksājums netiek saņemts Pārdevēja bankas kontā 7 dienu laikā no pasūtījuma apstiprinājuma iesniegšanas, pasūtījums tiks atcelts.
Piegādes izmaksas apmaksā klients (ti, maksu par transportu, piegādi un pasta pakalpojumiem), un tās pieskaita klienta pasūtījuma vērtībai. Piegādes cena tiek norādīta klientam katru reizi pirms pasūtījuma veikšanas. Izmaksu summa ir atkarīga no klienta izvēlētās piegādes metodes un apmaksas veida – ja tiek izvēlēta opcija “Skaidra nauda”, piegādes summai jāpieskaita PLN 5.00.
Veicot pasūtījumu, Klients pieņem Noteikumos norādītās piegādes izmaksas, ieskaitot gadījumus, kad Klients izsaka gribu būt saistošs saskaņā ar pārdošanas līgumu.
Personīga Preču savākšana no Klienta ir bez maksas. Personīga kolekcija iespējama: F. Krygiera 1 iela, 71-001, Ščecina, Polija
- TIESĪBAS ATŠĶIRT LĪGUMUSaskaņā ar 2014. gada 30. maiju Saskaņā ar Patērētāju tiesību likuma noteikumiem (2014. gada likuma 827. punkts) 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pasūtīto preču saņemšanas patērētājam ir tiesības atcelt distances līgumu un atgriezt Preces, nenorādot iemeslus un neradot izmaksas, saskaņā ar Art. 33, art. Patērētāju tiesību likuma 34. panta 2. punkts un 35. pants. Šajā punktā minētās atteikuma tiesības attiecas tikai uz pārdošanu patērētājiem, un tāpēc tās attiecas tikai uz pārdošanas līgumiem, kas noslēgti ar patērētāju attālināti saskaņā ar Civilkodeksa noteikumiem.
Klients var izmantot tiesības atteikties no līguma, nosūtot rakstisku paziņojumu par atteikšanos uz šādu adresi: “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Ščecina, Polija. Klientam ir tiesības atteikties no pārdošanas līguma, izmantojot arī Patērētāju tiesību likuma 2. pielikumā sniegto līguma atteikuma piemēru.
Četrpadsmit dienu atteikuma periods tiek aprēķināts no dienas, kurā Klients saņēma Preces vai kurā Preces saņēma trešās personas, kas nav Klienta norādītie pārvadātāji. Ja pasūtījums satur lielu skaitu preču, kas tiek piegādātas atsevišķi, partijās vai daļās 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pēdējās preces, partijas vai tās daļas pirkšanas dienas. Lai izpildītu šo termiņu, ir pietiekami nosūtīt Pārdevējam informāciju par Klienta atteikuma tiesību izmantošanu pirms atteikuma termiņa.
Klientam ir pienākums atgriezt preces veikalā uz šādu adresi, izņemot 2. punktā norādīto sūtījumu: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch, ul. F. Krygiera 1, 71 – 001 Szczecin, Polija, bet ne vēlāk kā 14 dienas no dienas, kad Klients atkāpjas no preču pārdošanas līguma. Lai ievērotu termiņu, ir pietiekami atgriezt Preces pirms noteiktā termiņa.
Pārtraucot attālināti noslēgto Preču pārdošanas līgumu, līgums tiek uzskatīts par nederīgu un Klientam tiek atmaksāti Klienta veiktie maksājumi bez piegādes izmaksām (izņemot papildu izmaksas, kas rodas no Klienta izvēlētās piegādes metodes, izņemot piedāvātā lētākā standarta metode). pārdevējs). Pušu iesniegtais tiks atdots nemainīts.
Abpusējais labums jāatlīdzina nekavējoties, ne vēlāk kā četrpadsmit (14) dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis patērētāja paziņojumu par atteikšanos. Veikals atmaksās cenu ar to pašu maksājuma veidu, ko izmanto klients, ja vien klients nepiekrīt citai atmaksas metodei.
Veikals var ieturēt no Klienta saņemtos maksājumus līdz brīdim, kad Produkts tiek atgriezts, vai arī Klients iesniegs atgriešanās apliecinājumu, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.
Klients ir atbildīgs par Preču vērtības samazināšanos Preču izmantošanas dēļ tādā veidā, kas pārsniedz to, kas nepieciešams Preču rakstura, īpašību un funkcionalitātes noteikšanai. Veikals patur tiesības – pēc šādu preču atgriešanas ir iespēja pieprasīt atbilstošu preču cenas samazinājumu, ņemot vērā atdošanu Klientam.
Visi jautājumi, kas saistīti ar tiesību atteikties no preču pirkuma-pārdošanas līguma īstenošanu, jāiesniedz tieši uz info@zemeņustādi.lv.
Pircēja atgrieztās preces jāiepako atbilstošā veidā, nodrošinot, ka transportēšanas laikā netiek nodarīti bojājumi, ja iespējams, Preces jāiepako oriģinālā iepakojumā. Preces jāatdod ar visu aprīkojumu un piederumiem, kā arī dokumentiem, kas izsniegti pārdošanas brīdī, un, ja iespējams, ar pārdošanas apliecinājumu (fiskālu kvīti vai rēķinu) uz Pārdevēja adresi “TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Krzysztof Woroch”, ul. F. Krigiera 1, 71 – 001 Ščecina, Polija.
Tiešās Preču atgriešanas izmaksas, tas ir, preču iesaiņošanas un atgriešanas izmaksas, kas saistītas ar atteikšanos no līguma, vienmēr sedz Klients.
Pircējam nav tiesību atteikties no preču līguma par līgumiem, kuru mērķis ir:
priekšmets, kas ātri pasliktinās vai kam ir īss derīguma termiņš (piemēram, dzīvu augu stādus stāda tūlīt pēc pakas saņemšanas) (2014. gada 24. jūnija likuma 827. pants, 38. panta 4. punkts);
sūtījums, kas piegādāts aizzīmogotā iepakojumā, kuru nevar atvērt pēc iesaiņojuma atvēršanas veselības aizsardzības vai higiēnas apsvērumu dēļ, ja iepakojums tika atvērts pēc piegādes;
priekšmeti, kuri pēc savas būtības pēc piegādes ir nesaraujami saistīti ar citām lietām (piemēram, dzīvu augu stādi, kas jāstāda tūlīt pēc piegādes, ti, Y. ir nesaraujami saistīti ar zemi) (2014. gada 24. jūnija likums, 827. pants, 1. pants) 38. panta 6. punkts);
un citas lietas, kas saistītas ar tiesisko regulējumu.
PREČU DEFEKTI, GARANTIJAS ATBILDĪBA
Visi veikalā piedāvātie produkti ir jauni, bez fiziskiem un juridiskiem defektiem un likumīgi laisti Polijas tirgū.
Pārdevējam ir jānodrošina Klients ar Precēm bez defektiem.
Saskaņā ar garantiju Pārdevējs ir atbildīgs klientam par šī klienta iegādāto Preču fiziskiem vai juridiskiem defektiem, ciktāl tas noteikts 2014. gadā. 30. maijs Patērētāju tiesību likuma un Civilkodeksa noteikumos.
Lai izvairītos no šaubām, tiek norādīts, ka neviens no šo Noteikumu noteikumiem neierobežo Klienta tiesības saskaņā ar Polijas Republikas teritorijā spēkā esošo likumu noteikumiem. Šādu noteikumu gadījumā piemēro Polijas Republikas teritorijā spēkā esošo likumu, jo īpaši Civilkodeksa un Patērētāju tiesību likuma, noteikumus.
Preču defekta gadījumā Pircējam ir tiesības izmantot savu garantiju saskaņā ar Civilkodeksa noteikumiem, piemēram, iesniedzot sūdzību.
Sūdzības pamats cita starpā var būt pasūtītās preces piegāde, nepareiza pasūtījuma izpilde vai nepareiza preču daudzuma piegāde.
Ar tiesībām iesniegt sūdzību jūs varat aizpildīt SŪDZĪBAS VEIDLAPU vietnē vai uzrakstīt sūdzību un atgriezt to kopā ar reklamētajām precēm un, ja iespējams, iesniegt pirkuma apliecinājumu (kvīti vai rēķinu: TOP – PLANT Gospodarstwo Ogrodnicze Kšištofs Vorohs, F. Krygiera iela 1, 71 – 001 Ščecina, Polija). Sūdzības formā Klients cita starpā norāda jūsu cerības uz Pārdevēja saistību izpildes veidu (saskaņā ar Civilkodeksa 560. pantu).
Pārdevējs patur tiesības uz sūdzību iesniegšanas 14 dienu (četrpadsmit darba dienu) periodu no Preču saņemšanas brīža no Klienta un apņemas informēt Klientu par veiktajām darbībām.
Pārdod nevis patērētājam, izņemot Civilkodeksa 556. – 576.
Par pārkāpumiem vai neatbilstībām, kas saistītas ar pasūtījumu, jāpaziņo 2 dienu laikā pēc sūtījuma saņemšanas ar preci.
Garantija un atteikuma tiesības neattiecas, ja Produktu ir ietekmējuši mehāniski ārējas izcelsmes bojājumi. Tāpēc, pirms paņemat sūtījumu no kurjera, vienmēr jāpārbauda, vai pārvadāšanas laikā iepakojums nav bojāts. Pievērsiet īpašu uzmanību siksnu vai plombu stāvoklim, kas piestiprināti pie iepakojuma. Ja iepakojums ir bojāts vai plombas (lentes) ir salauztas, nepieņemiet iepakojumu un kurjera priekšā sagatavojiet ziņojumu par bojājumiem un pēc iespējas ātrāk sazinieties ar pārdevēju, lai noskaidrotu jautājumu. Sūtījuma pārbaude piegādes laikā ir priekšnoteikums, lai izskatītu klienta prasības pret bojājumiem vai zādzībām transportēšanas laikā.
- NOBEIGUMA NOTEIKUMIŠo noteikumu atsevišķu noteikumu atzīšana par spēkā neesošiem vai neefektīviem likumā noteiktajā kārtībā neietekmē pārējo noteikumu spēkā esamību vai efektivitāti. Nederīgo noteikumu aizstās ar likumu, kas vistuvāk nederīgā noteikuma mērķiem, un visiem šiem noteikumiem.
Pārdevējs nav atbildīgs par pasta serveriem, kas apstrādā Klienta e-pastu. Pārdevēja e-pasta ziņojumi uz Klienta norādīto e-pasta adresi, administratoru bloķēšana un Pārdevēja nosūtīto e-pastu sūtīšana. Dzēst un bloķēt lietotāja instalētos ziņojumus. Klients.
Pārdevējs nav atbildīgs par darījumiem, ko veic nesankcionētas trešās personas, kuras ir ieguvušas piekļuvi Klienta kontam Veikalā, jo Pircējs ir zaudējis vai atklājis pieteikšanās vārdu vai paroli šādā kontā.
Pušu strīda gadījumā Klientam ir iespēja piemērot ārpustiesas sūdzību un pārsūdzības procedūras.
Polijas tiesību aktu noteikumi, jo īpaši normatīvajos aktos minētie akti, attiecas uz jautājumiem, kas nav reglamentēti veikala vietnē.